вівторок, 13 вересня 2016 р.

Дегустація вина від Марії Яворської, власниці магазину вина торгової марки "Cotnar".

Телефонуючи до Марії Яворської, можна послухати мелодію Святослава Вакарчука із пісні «Все буде добре».  Мені здається, що ця пісня вдало доповнює образ жінки із великою харизмою, силою волі та вірою у себе.
Марія Яворська -  власниця магазину вина торгової марки Cotnar,що знаходиться у торговому центрі Port City. Пропонуючи своїм клієнтам пляшку цього напою вона не лише отримує прибуток, але і вчить відчувати насолоду споживання вина, розрізняти нотки його аромату і перетворювати споживання вина у справжнє мистецтво.
Маріє, із чого почалась історія вашої власної справи?
Так трапилося, що я досить довгий період виховую двох дітей самостійно. Тому змушена була посилено працювати, займала різні посади. У період Майдану потрапила під перерозподіл і втратила роботу. Мені довелось швидко мобілізувати власні сили і я замислилась, що ще я вмію робити. Я пригадала, що мені вдається добре робити масаж, я скінчила додаткові курси і відразу почала працювати. Часу на роздуми у мене не було. Можливо це і на краще.
Одна клієнтка поділилась зі мною новиною, що вона відкриває магазин вина. А ще через деякий час, вона сказала, що продає цей бізнес. Я загорілась бажанням займатися вином, мене дуже цікавила ця справа, але задоволення було досить дорогим. Тому я порадилась із дітьми і ми поділили витрати із придбання на трьох. Тепер я розвиваю нову для себе справу, що досить непросто, але цікаво.
Ваші нещодавні відкриття?
Я відкрила для себе вино, його історію, культуру, мистецтво споживання. Я почала проводити дегустації, тому все глибше і глибше дізнаюсь про цей напій. І все більше захоплююсь ним.
Якби ви були чоловіком….
Життя склалось так, що напевно мені часто доводилось бути тим же чоловіком у своїй сімї, де я виховувала самостійно двох дітей. Тому якби я була чоловіком, я б брала на себе більше відповідальності за сімю.
Свою чоловіку силу волі та відповідальність використовую у  ті моменти, коли потрібно постояти за себе та своїх дітей.
В інші моменти відчуваю у собі жіночу пристрасть, яку віддаю друзям, знайомим чоловікам, улюбленій справі.
Я за гороскопом Терези, тому, мені здається, що чоловічі та жіночі риси у мені перебувають у балансі.
Улюблений фільм.
Моїм улюблений фільмом є «Москва слезам не верит». Мені часом здається, що я повторюю долю його героїні. А ще хоч трішки зі смутком, але похмурими осінніми вечорами переглядаю «Осінь у Ньою-Йорку» із Річардом Гіром.
Улюблений афоризм, котрий підтримує.
Вірю у те, що ніколи за жодних обставин не можна здаватися та опускати руки. Із будь-якої ситуації є вихід. Будь-яка проблема вирішується.
Ваші стосунки із часом?

Оскільки моє життя насичене та активне, часу мені завжди бракує. Зараз намагаюсь вільну хвилину виділити для донечки та внучки, так як не так давно я стала бабусею.


Немає коментарів:

Дописати коментар