Останні кілька місяців все частіше отримую
запити на проведення корпоративних тренінгів, у яких одним із запитів є «підвищення рівня щастя співробітників».
Особливо компанії із іноземними інвестиціями все більше вкладають коштів у розвиток
корпоративної культури, що включає проведення корпоративних навчань, видання
корпоративних видань, організацію тім білдінгів та антистресових програм, а
також впровадження різноманітних навчальних програм для дітей співробітників.
В умовах нестабільної економіки стабільний
та злагоджений колектив – це те, що дійсно рятує компанію у випадку
форс-мажорів, іноді навіть перевищуючи свої можливості та вкладаючи власні
сили. Саме тому на сьогодні HR-
політика багатьох компаній з іноземними інвестиціями фокусується на цінності
кожного співробітника, яку компанія поважає і докладає максимум зусиль, щоб
зробити кожного працівника щасливим.
Щасливий співробітник – це працівник
компанії, котрий із більшою ефективністю віддає свою енергію компанії та
спрямовує її на вирішення проблем, з якими зустрічається бізнес у непростий період економічної нестабільності
ринку.
Щасливий співробітник – це більш продуктивний
працівник, у котрого немає необхідності конкурувати, виживати, боротися за своє
місце на ринку, при цьому витрачаючи свою фізичну силу, інтелект та енергію.
На сьогодні для того, щоб «втримати» співробітника
на тривалий час на своєму робочому місці недостатньо лише перегляду заробітної
плати. Перед керівниками компаній та HR-менеджерами постає виклик – забезпечити належний рівень щастя
співробітників. Досить непросто!
Яким чином підвищити рівень щастя співробітників
компанії?
1.
Сформулюйте цілі,
принципи роботи, місію, цінності компанії та проінформуйте співробітників. Це
спонукає їх пишатися компанією та відчувати свою цінність.
2.
Мотивуйте співробітників
досягати власні життєві цілі через використання бонусів, котрі їм дає компанія,
покажіть переваги компанії у порівнянні із конкурентами. Це може бути і можливість
перегляду оплати праці, і зручні та безпечні умови виробництва, графік роботи,
дружній колектив, переваги для сімей із дітьми, тощо.
3.
Забезпечте справедливу
оплату праці. Якщо працівник постійно думає, як виживати, то його поведінка у
колективі явно не буде конструктивною.
4.
Робіть акцент на існуючих
можливостях і перевагах. Застосовуйте коучинговий підхід у діловому
спілкуванні, щоб сформувати культуру позитивного мислення у колективі.
5.
Залучайте співробітників
до спільної діяльності, впроваджуйте корпоративні традиції.
6.
Організовуйте заходи для
сімейного дозвілля, пропонуйте переваги для дітей співробітників.
7.
Стимулюйте
проактивність, посилюйте звичку команди працювати на результат та
винагороджуйте це.
8.
Робіть акцент на
цінності співробітників, створюйте зручність їх перебування у компанії.
9.
Залучайте співробітників
усіх рівнів до обговорення та пошуків покращення діяльності компанії.
10. Організовуйте зони розвантаження співробітників, стимулюйте нешаблонне мислення.
Немає коментарів:
Дописати коментар