вівторок, 2 серпня 2016 р.

Євгенія Нашутинська, власниця мовної школи «Jonnnik’s Academy of Success».

Потужний заряд енергії, активність, бадьорість та експресивність – це те, що відчувається при спілкуванні із Євгенією Нашутинською, власницею студії вивчення іноземних мов „Jonnnik Academy”. Женя багато спілкується з іноземцями, подорожує, та захоплюється власною справою, яку починала із нуля.
Що, на твій погляд робить жінку щасливою?
Жінка у сучасному суспільстві повинна охоплювати одночасно різні сфери життя, зокрема це робота, сім’я, суспільна активність, саморозвиток, самовдосконалення та багато інших. Тому лише гармонія та баланс між цими складовими можуть зробити її щасливою.
Якби я була б чоловіком, то…?
Мені було б важко вибрати собі обраницю, адже ми, жінки, такі різні та неповторні, кожна зі своїм характером, недоліками та перевагами.
Чому Jonnnik’sAcademy Of Success? Чому така назва? Чому такий стиль?
Назва закладу – це те, що єднає мене із дитинством. Коли я була маленькою, батько часто називав мене Джоніком. Як не дивно, але я надзвичайно любила жаб, тому саме жабка стала логотипом школи. Оскільки заклад все ж зорієнтований на дитячу аудиторію, тому я вважаю, що усе повинно бути яскравим, кольоровим та неординарним, адже діти – це настільки активний та невтомний організм, якому потрібне постійне оновлення.
Які плани надалі в у професійному житті? Що нового можна очікувати найближчим часом у твоїй мовній школі?
Джонік – це заклад, який «не стоїть на місці» і намагається впроваджувати якісь новинки, як тільки для цього є можливість. Зокрема, у планах є відкриття розмовних клубів, спілкування із носіями мови та, можливо, розширення закладу.
Що б хотілось зробити ще в особистому житті (те, що не секрет)?
Джонік – це те, чим я живу. Оскільки впровадження чогось нового потребує багато зусиль та часу, то робота займає практично увесь мій час. Звичайно, хотілося б, щоб на домашні справи та можна було виділити більше часу, а особливо більше проводити часу із дитиною, проте удосконалення методик потребує багато сил та енергії. І, звичайно ж, як і кожна жінка, мрію знайти саме ту людину, з якою б я поєднала своє життя.
Те, що для цінне у спілкуванні із іншими.
Головною рисою, яку я ціную у спілкуванні з іншими, це, перш за все, щирість. Чому? Тому що в такому випадку я точно знаю, що можна очікувати від цієї людини. Важливими також є доброта, готовність прийти на допомогу і, безперечно, отримання нової інформації будь-якого характеру. Інформація – це важливе джерело у сучасному житті, оскільки це нові знайомства, нові знання та розвиток.
Те, що приносить радість і задоволення.
Шум моря і гомін дітей – це ті «ключі», які роблять мене щасливою. Без них моє життя втрачає сенс. Головне – рівномірне надходження обох цих складових, адже надмірне або недостатнє їх надходження мене розчаровує.
Якби я жила в іншій країні, то це була б…
Взагалі, я дуже люблю свою країну, але швидше за все це була б Америка. Чому? Просто приваблює – і все.
Улюблений фільм.
«Леон – кілер».
Улюблена книга.
З останніх прочитаних – це Сісілія Ахерн «Там, де закінчується райдуга».
Афоризм, який надихає.
«НЕЛЬЗЯ ВЕРНУТЬСЯ В ПРОШЛОЕ И ИЗМЕНИТЬ СВОЙ СТАРТ,НО МОЖНА СТАРТОВАТЬ СЕЙЧАС И ИЗМЕНИТЬ СВОЙ ФИНИШ!!!»
Що отримую від занять арт-терапією?

Вона допомагає мені краще пізнати себе та отримати безмежний спокій.

Немає коментарів:

Дописати коментар