вівторок, 12 липня 2016 р.

Юлія Ротмістрова, тренерка із занять «Альфа-Гравіті».

По стилю життя енергійна. Вивчала фінанси, але мріяла займатися реабілітацією. Нещодавно підкорила кілька карпатських вершин. І з’їздила на вело прогулянку на Базальтові озера. Обожнює природу. Її ранок починається о 6:00 із кави із молоком та тренування у парку. А потім продовжується ранковими тренуваннями у «Студії розвитку здоровя Gravity Space».
Якби я була чоловіком, то…
Я би стала пілотом. Це бажання мого тата, яке передалось в спадок. До сих пір маю бажання політати і у мене немає до цього жодного страху.
Чому Альфа-гравіті?
Тому що цей простір дає відчуття легкості, гнучкості та польоту.
Побачила фото із заняття в одногрупниці, котра направила мене у студію Gravity Space. Спочатку прийшла як клієнт, потім пройшла навчання у чудової людини Ростислава, котрий навчає і ділиться тим, що він знає. Уміє допомагати рости. І тепер не можу уявити свого життя без гравітаційних занять.
Що на твій погляд робить жінку щасливою?
Те саме, що і кожну людину – любов: до людини, до цікавої справи і до подорожей.
Щастя у моєму розумінні – це коли те, що я думаю, відчуваю та кажу – одне.
Що у твоєму понятті «успіх по-жіночому»?
Красиво виконувати будь яку справу, яка потрапляє до рук і отримувати від цього задоволення, а як наслідок продуктивний результат.
Те, що дає енергію.
Неймовірно люблю небо……….! Від споглядання на нього в будь який час дня і ночі отримую необхідну «порцію».
Те, що для мене важливо.
Щирість…… надважлива цінність для мене.
Улюблений фільм?
«Знайомтесь Джо Блек».
Про що ти мрієш?
Глобальна мрія – взяти участь у великому реабілітаційному проекті, який би приносив користь для наших людей в Україні на даний момент. Є безліч таких, котрі потребують різної допомогти. Хотілося б, щоб ці люди не були асоціальними, а повертались у життя.
Чому ти обираєш для себе заняття із арт-терапії?
Тому що вона гармонізує мене, у мякій делікатній формі. Після занять я отримую натхнення, яке дає поштовх для руху вперед.






2 коментарі: